Min stora lillkille

Har under veckan skolat in Walter på dagis och på måndag är första dagen så nu gäller det! Inskolningen gick superbra och visst grät han lite men överlag gick det bra. Så på måndag kvart över sju så lämnar vi pojkarna och hämtar dom inte förrän klockan blivit nästan 17-
Usch, gillar inte dom långa dagarna men vi har bestämt att vi ska börja med heltid båda två och sedan får vi se hur det går.
Men upptäckte nu att jag nog behöver köpa lite kläder till Walter för den storleken som kommer nu har vi inte så mycket kvar i efter Lukas då dom blivit rätt slitna. Hade tänkt ge mig ut en sväng idag men vi fick besök så vi tar det en annan dag. Men det finns så mycket fint att jag inte vet vad jag ska köpa - jobbigt va?

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj vad killarna börjar bli stora. Saknar dem och er massor. Kram på er.

2012-01-31 @ 03:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback