Äntligen helg!

Är verkligen helt underbart skönt när helgen kommer och man kan bara njuta. Vi har som vanligt varit på Birsta och veckohandlat, är ganska skönt att få det gjort på fredagen så man slipper åka ut på birsta på helgen.

Imorgon blir det en mysdag för jag och smågrabbarna då största grabben i familjen åker till Stockholm över dagen på Wiskey och Öl-mässa. Han kommer säkert få roligt och jag ska passa på att mysa med mina sötnosar.
Frågade Lukas vad han ville äta för något gott på lördag och vad får man till svar? BLODPUDDING! Jag har inget emot blodpudding men inte på en lördag!

Igår när jag kom hem möttes jag av en väldigt vacker bukett som stod på bordet! Min älskade sambo överraskade mig med blommor - och detta av ingen anledning alls! Det är extremt olikt min sambo så snacka om man blev förvånad och glad!

Nu står buketten på bordet och jag njuter av den varenda gång jag går förbi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback