Babybok

Har inte skaffat någon mina-första-år-bok till Walter än så det måste jag ta och införskaffa. Har en bok som jag skrivit i sedan vi plussade så allt finns nerskrivet men hade tänkt köpa en fyll-i-bok ändå.



Denna har vi till Lukas och jag har kollat på andra böcker nu men tycker inte att någon är bra så jag har letat efter den i affärerna men den har varit slut. Kollade då på nätet och där fanns den så nu ska den beställas så jag kan fylla i och det känns roligt att dom får likadana böcker.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Den där har vi till Loke oxå :) Lite väl mkt om den första tiden och för lite plats efter 1 års ålder... Man får klämma in lite här å där minnesvärda ögonblick men annars är den jättebra! Älska fyll-i-böcker :)

Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 02:40:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback