Det närmar sig

Man vet att det närmar sig utökning i familjen men samtidigt är det overkligt och man tänker inte på det. Dock är det svårt att "glömma" bort den lilla i magen för den rör sig konstant. Jag och Lukas gick till Statoil nu på morgonen och jag fick stanna två gånger för det känns som om myran vill trycka sig ut ur magen!

Har hämtat gratisboxen från Babyproffsen, hämtade ju den med Lukas också så nu har man två blöjhinkar! Helt onödigt men roligt med gratis-saker!



Har haft sjukt mycket sammandragningar dom senaste dagarna men det beror nog mycket på stressen som varit efter bilolyckan i torsdags. Nu har det nog lugnat ner sig, hoppas jag iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt nu gumman!

Så spåännande att höra vem som tittar ut snart, väntar mig ett mms ;)

Hoppas ni alla mår bra, här är det bra.

Överlevde älgjakts veckan ensammen med barnen, så jag känner mig lite som "superwoman"...hahaha.

Tur Gun sov här hemma... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback