Internet är borta

Vi har inget internet hemma, trodde det skulle släckas igår men tyvärr släckte dom det redan i måndags. Onsdag till fredag har jag varit hemma med sonen, både han och jag har varit krassliga så vi tog det lugnt hemma. Han fick följa med till barnmorskan i onsdags och han skötte sig exemplariskt. Det gick ju inge vidare i somras men jag tror att det berodde på att vi pratade om att jag skulle till doktorn. Nu sa jag inte ett ord om vart vi skulle utan vi gick bara dit och han hängde på. Han tittade nyfiket på när dom stack mig i fingret och när han fick lyssna på bebisens hjärtljud.

I stort sett såg allt bra ut, dock var några värden inte så bra så jag fick åka tillbaka idag. Fortfarande högt blodtryck men bättre. Och vilken kommentar hon kom med. "Jag kan ju inte sjukskriva dig men jag tycker du ska sluta jobba!" För det första har jag aldrig bett om sjukskrivning och för det andra om det nu inte är så farligt att hon inte kan sjukskriva mig utan bara råder mig att sluta jobba då tror jag nog att jag fortsätter mitt jobb i 1 vecka till.

Just nu är jag inställd på att gå över tiden, hoppas verkligen inte det men man vet inte. Nu har iallafall vagnen blivit inköpt, blev inte en sådan jag tänkte men jag är helnöjd ändå och jag hoppas myran i magen kommer gilla den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback