Njuter av lugnet

Visst älskar jag mina barn men det är faktiskt riktigt skönt ibland när Lukas är på dagis Som nu tex, Walter sover i soffan och jag kan sitta bredvid och njuta av en kopp kaffe och spraket från vedspisen i köket. Visst kan jag göra det med Lukas hemma också men ärligt talat så är det inte så mycket lugn och ro då utan det är alltid något och konstant en massa frågor.

Men självklart njuter jag av att klockan blir kvart i två och jag får hämta hem min lilla gubbe för det värmer i hjärtat när han kommer springande och man får en kram av honom!

Den yngre sonen har nog en sovdag idag, han brukar vaknan är jag lägger ner honom men nu ligger han som sagt i soffan och snusar. Själv jag ska dricka upp kaffekoppen och sedan blir det nog en sväng med dammsugaren för imorgon får vi besök av syster Mia och hennes sambo Mattias, LÄNGTAR!



Precis som storebror han Walter fått ärva mammas potatisnäsa!


Kommentarer
Postat av: Diana

Men är sötnosen rödhårig?! =) Va söt han är... Ligger o sussar så got... Hoppas ni har det gott hela familjen! KRAM

2010-11-30 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback