Hemma med Lukas

Har haft två enormt tråkiga dagar på jobbet eftersom datorerna inte har stått och vi har inte kunnat göra någonting. Att man kan bli så trött av att sitta och göra ingenting och jag förstår inte varför vi inte fick gå hem tidigare, men men.

Igår när jag åkte hem från jobbet ringde förskolan och sa att Lukas hade kräkts, huva! Självklart hämtade vi hem honom på en gång och idag är han hemma men han är väldans pigg och ser inte det minsta sjuk ut. Nu verkar även aptiten har kommit tillbaka för han åt inte mindre än 5st rostade mackor med marmelad på! Jag vet att det inte är den bästa maten men när man har en son som har matvägrat i nästan en vecka då får han faktiskt äta när han äter!

Nu sover han och jag ska nog städa lite för svärfar med sambo kommer på fredag och har vi tur kommer även svägerskan från Norrköping!

nu kaffe!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Nä Norrköping tror jag att jag inte orkar åka till för att sedan åka från, jag nöjer mig med Norrtälje! ;) Ses imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback