Äntligen helg

Är hemkommen från en team-fest och jag har ätit så himla mycket god mat. Det var italiensk buffé och jag åt så jag nästan sprack tror jag. Älskar mitt team och vi har haft en toppenkväll men tyvärr är jag ju lite trött så jag drog kosan hemåt.

Och till mig förvåning så sover sonen! Varför jag blev förvånad är för att han har somnat väldigt sent hela veckan, mellan halv tio och kvar över elva på kvällen har han somnat. Som tur är så behöver han inte sova så mycket på natten för när jag väcker honom på morgonen är han pigg och glad. Men det var så skönt för alla att han somnade tidigt. Får dock sen är han vaknar imorgon.

Imorgon är det dags för marknad här hemma och det är en liten men trevlig marknad. Och det bästa är att det tar ca 2minuter att gå dit! Vi skulle egentligen få besök i helgen av en gammal klasskompis till T från universitetstiden men det blev inte så tyvärr.
Men planerna på marknad, grillning och eurovision song contest står kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback