Vecka 11

Tiden går grymt fort, tycker man bara jobbar och sover och pang så har veckan gått. Men men, det är väl så livet är. Tror nog min dåliga känsla beror på min trötthet just nu, är så grymt trött och vill helst bara sova men samtidigt avskyr jag att sova bort kvällen för det är då man kan passa på att göra något.

Längtar som vanligt till helgen, denna helg blir dock lite annorlunda. Vi har lejt barnvakt till Lukas för första gången, iallafall första gången som han kommer vara borta från oss från lördag till söndag! Han ska vara hos min syster Eva och hennes sambo Börje och jag vet att han kommer ha det bra där. Hörde att han ska få titta på traktor så då blir han nog helnöjd!

Orsaken till att vi har lejt barnvakt vet jag egentligen inte, eller jo det vet jag ju men inte vad som ska hända på lördag! Vi har fått veta att 10.30 ska vi vara redo med varma kläder och skor och även badkläder! Mer vet vi inte så lite fundersamma är vi allt. Det är våra vänner Erik och Evelina som har hittat på något så det ska bli skoj att se!

Nu en kopp te och sedan blir det nog hemmafruarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback