Snart lov

Måndag igen och bara två veckor kvar av denna arbetsvecka och sedan är man LEDIG! Längtar som en galning och det ska bli så himla härligt!

Men först ska vi ju ta oss igenom dom här dagarna och speciellt onsdag för det är ju en speciell dag. Och varför det? Jo världens bästa Lukas fyller 2år! Blir lite gråtmild av bara tanken, älskar vår underbara son.

Ikväll är det bara jag och Lukas hemma som vanligt, på måndagar är ju alltid sambon kvar i stan men det är rätt så mysigt. Vi har varit och handlat och badat och bara myst och busat!

Nu är det hollywood-fruarna och slappande i soffan innan vi styr kosa mot stan och ska hämta hem T

Kommentarer
Postat av: Lola

Åh va jag önskar att jag kunde vara nere hos er idag...=).... Du får ge honom en stor kram från mig! Hoppas det blir en bra dag. Vi ses till helgen, Massa kramar till er!!

Postat av: Vanja

Grattis grattis Lukas på födelsedagen! :) Massa kramar från faster!



Ses vi imorrn i Dorotea kanske? Kram

2010-03-31 @ 10:01:49
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Evelinn

Grattis till Lukas på två-årsdagen!! :)

2010-03-31 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback