Trött

Blev ingen natt med härligt sömn för sonen har haft en riktigt jobbig natt. Tror aldrig jag har sett honom så påverkad av febern som han är nu. Han gråter, kan inte ligga still och klagar på ont i kroppen. Han fick en alvedon innan han somnade igår men var tvungen att ge en till honom redan vid 5 imorse så han var otröstlig.

Själv har jag sovit helt kasst så jag har ont i kroppen och ett huvud som inte riktigt hänger med. Tyvärr är det sol ute och när man är sjuk så är det faktiskt roligare med lite regn. Men det ska det nog bli i helgen så vi får nog så det räcker ändå.

Nä, försöka hitta på något för att roa sonen med är det som står på listan nu. Vet att han älskar att åka med återvinning så man ska kanske slå 2 flugor i en smäll?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen,

krama lill vännen din från mig, hoppas han blir kry snart. Peppar peppar så har inte Victor blivit sjuk ännu men jag bara väntar tills första febern kommer...för kommer det gör den någon gång!

Vi får luncha snart igen..kanske till veckan? Vi får höras. Kramar

2010-06-11 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback