Mitt hjärta smälter

När jag ser på kort på sonen så kan man inte sluta le och hjärtat bara skrattar av glädje och stolthet. Jag vet att jag har en gudomligt fin son och självklart är jag partisk men det är väldigt många som blir förtjusta i hans lockar och det förstår jag.
Fick lite kort av min svärfars sambo och dom är så himla fina så jag måste lägga upp ett.



Fick även lite kort från förra sommaren när dom var här och hälsade på och kolla vad lite hår han hade! Det är mindre än 1 år sedan kortet är taget!


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Jag kan inte annat än hålla med! Var ju verkligen super längesen vi sågs!



Åh tack igen! ;-)

Hoppas ni alla mår bra & vilket superkort!

Måste säga det igen - Lockarna är fantastiska!



KRAM!

Postat av: Ida

ja han har så härliga lockar :-) Neos hår blir bara ett enda rufs som inte går att kamma ut, så igår blev han korthårig igen :-)

2010-06-07 @ 21:56:30
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Mia

Mosters lilla kille är så söt. Saknar er jättemycket.

2010-06-07 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback