Nedräkning mot semester

Nu har man bara 3 arbetsdagar kvar till ljuvlig semester och det ska bli så väldans skönt faktiskt. I helgen blir det en sväng på Gatufesten eller så blir det Himlabadet, har inte bestämt mig än. Jag och Lukas har en mysdag på lördag för T är upptagen på annat håll så något speciellt blir det iallafall!

Här lunkar det på som vanligt, när jag kommer hem efter jobbet så går T upp på taket - härligt samliv eller hur? Ha ha ha, det blir ju så när han inte kan göra så mycket på dagarna utan han har ju bara kvällarna.

Nästa vecka börjar som sagt semestern, vi åker nog hemöver mot Dorotea någon gång under veckan men på måndag får vi besök av min bror och hans sambo så det ska bli skoj.

Varje kväll jag kommer hem och det är fint väder så åker poolen fram och Lukas får bada lite, han ÄLSKAR att plaska där ute och så får man passa på att tvätta honom! Så här såg det ut i poolen igår, det var så mycket leksaker i den att han hade svårt att hitta en plats att sitta på!




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-13 @ 01:06:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback