Äntligen helg

Är så himla skönt med helg och jag har verkligen längtat efter detta. Endast 1 vecka kvar innan man får gå på semester! Min underbara mamma har varit här i nästan två veckor och "vaktat" Lukas då T har varit uppe på taket. Han håller på att byta en bit av taket precis som förra året, tur man har en händig karl som kan göra något själv. Och tur att vi har mamma som ville vara här med Lukas så T kunde vara på taket och jobba!

Ikväll har vi tagit det lugn, lugnt och lugnt! Åkte hem lite tidigare från jobbet och jag tog faktiskt på mig bikinin och solade lite. Ikväll tog vi en promenad och Lukas cyklade, så härligt att gå en sväng när solen nästan har gått ner, skönt att röra på sig.

Men tyvärr verkar kanske inte denna graviditet gå lika smärtfritt som med Lukas. Jag vet inte om det är foglossning men jag har lite ont ibland och speciellt om jag har varit ute mycket, tex som när man går på Birsta. Hoppas det inte är värre än så här och att det kanske försvinner för det inte så roligt när det gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback