Snö, snö och åter snö

Men vet ni vad, jag klagar inte! Har hellre snöstorm tre gånger om än den hemska kylan som vi har haft.

Igår när vi kom hem så gick jag och Lukas ut och skottade och det tog endast en och en halv timme och Lukas älskade varenda sekund. Fick muta honom för att gå in och mutan bestod av ett bad!

Idag var det lika mycket snö när vi kom hem så efter middagen gick vi ut alla tre och skottade och passa på att leka lite! Lukas älskar verkligen att vara ute och jag tror inte att dom har fått vara ute på dagis när det har snöat så här mycket så han hade nog lite abstinens.

Imorgon är det äntligen fredag och jag vet att en tjej i mitt team bjuder på semlor imorgon så det ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback