Iman eller Ingemar?

Självklart är namn något som det pratas en del om här hemma. Vi har några namn vi tycker är fina och så får vi se vad vi känner för när myran är här!

Har hittat en sida där man skriver in föräldrarnas namn och så slumpar dom fram namn som ska passa på barnet. Har ju självklart testat och enligt generatorn skulle en eventuell dotter heta Iman eller Elna och en eventuell son Ingemar eller Erwin!
Visst, det är okej namn men tyvärr inget som är aktuellt för oss! Namnen vi gillar just nu är Oskar och Elias, tjejnamn är det lite svårare med men det kanske beror på att jag tror att det är en kille i magen!

Testa du!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Våran dotter skulle heta Amira och son Anton.

Helt klart namn jag skulle kunna överväga:) hihi, roligt test! :)

Kram

Postat av: Vanja

Haha, när jag byter plats på våra namn så kommer förslaget Josef och Jasmina upp! :P

Jasmina är underbart, det är ett namn för min dotter. I framtiden dårå ;) Kram

2010-08-20 @ 12:57:53
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Bea

Men vad är det för fel på Ingemar? ;) hihi

2010-08-23 @ 13:33:55
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback