Äntligen hemma

Har idag varit hemma med Lukas och blir hemma med honom imorgon också. Vill inte vara för snabb med att lämna honom på dagis, bäst att låta honom få friskna till ordentligt

Igår och idag for jag till jobbet så fort T kom hem. Igår var jag på jobbet mellan 17-20 och idag mellan 17-20.30. Inte det roligaste men det är beordrad övertid och lika bra att ta itu med det. Och det blir ju extrapengar!
Och ärligt så gör jag hellre övertiden nu när jag här hemma med Lukas på dagarna än när jag har jobbat en hel dag och inte fått träffa Lukas på hela dagen.

Men imorgon blir det nog inte någon övertid för svärmor med karl kommer så det måste nog städas lite på dagen.

Och visst ja, vi är utan telefon nu. Telia ringde imorse och sa att dom skulle reparera något fel och fixa något som jag inte minns vad hon sa men iallafall så är vi utan telefon till tidigast imorgon! Så vill ni nå oss får ni ringa oss på mobilerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback