Ut på böljorna de blå

Ikväll är det båt som gäller för mig för det är dags för företagets sommarfest. Vi åkte med båden för två år sedan och det var riktigt mysigt så jag hoppas på tur ikväll igen. Dom serverade väldans god mat och hoppas det blir lika gott igen. Jag tror jag tar bilen ikväll för det är så skönt att få komma hem när man vill och jag har ingen vidare lust att gå ut på krogen när båten kommer in. Och det positiva är ju att man vaknar pigg imorgon!

Och jag hoppas verkligen vi får lika fint väder imorgon som vi har haft idag. Solen har lyst och det har varit väldigt varmt. Jag och Lukas har varit ute hela dagen och bara myst. Nu sover han dock, för han hade en jobbig natt och vaknade förre sex imorse så han klarade sig inte på bara 1 sovpaus idag.

Men nu ska jag nog ta och fixa lite ute och sedan så ska jag fixa mig själv lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback