Söndag = vilodag

Ja hemma hos oss är det verkligen vilodag just nu. T har inte velat kliva upp än, han är väl trött efter nattens festande och Lukas har precis somnat och sover nu sin förmiddagslur. Så nu är det tyst och lugnt här hemma och jag njuter av en kopp kaffe.

Ska nog ta och måla lite lister och sedan fortsätta med min fotovägg. Måste fixa lite mer kort bara men många kommer jag inte få tag på förrän till påsk men det gör inget.

Tror inte det blir någon promenad för det är riktigt tråkigt väder ute, solen verkar inte vilja titta fram idag och då kan man lika gärna stanna inne. Eller kanske inte, T kanske behöver lite frisk luft sedan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en fin dag.

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar.

Postat av: Vanja

Ni åker upp över påsk? :)

Det gör jag med, längtar som sjutton.

Men då får vi planera in en träff! :)

kram och hälsa.

2009-03-15 @ 10:58:21
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Bea

Oj, här är det strålande solsken och blå himmel! Vi har varit ute hela dagen, sååå underbart!

Då gubben hade jour så gjorde vi en soffa i snön här på gården, och sen grillade vi korv och myste i solen! KRAM

2009-03-15 @ 15:17:36
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback