fotostudio?

Vi har ett kort på T när han är runt 1 år gammal och det är taget hos Bohms i Dorotea. Jag skulle vilja ha ett likadant på Lukas men jag tror inte att kläderna som T hade på sig är hela så där sprack det. Därför tänker jag göra en egen variant här hemma och i lördags prövade jag första gången men tror jag vill testa med några andra kläder. När jag väl har fått till det ska dom hänga bredvid varandra på våran fotovägg, tror det blir toppen!



Idag har vi som vanligt varit och sjungit och Lukas hade roligt precis som vanligt. Nu ligger han slocknad efter att ha röjt runt ett tag. T kommer inte hem förrän vid halv elva ikväll så vi blir ensamma hela dagen. Kanske vi tar oss ut och busar lite i snön men vi får se!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kläderna finns kvar och det är en del små hål, men de syns inte när de är på. Däremot så tror jag inte att Lukas kan ha dem, vill ni testa så har jag dressen här hemma. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback