Snart helg....snälla?

Längtar som en tok till helgen och jag hoppas veckan går fort. Imorgon händer det iallafall något roligt för då ska jag och Evelina ut på Gatufesten. Blir ju självklart inget storpartaj för jag börjar ju jobba klockan åtta på morgonen dagen efter! Men några cider och en massa skitsnack ska vi hinna med iallafall.

Lukas och T har det iallafall toppen här hemma, idag var dom och badade i en sjö och det var första gången för Lukas. Lite tråkigt att jag missade det men vi hinner bada många gånger i sommar. Sovandet är dock en jobbig sak just nu. Lukas vaknar säkert tio gånger per natt och ligger och vrider och vänder sig. Kanske det beror på värmen men vem vet. Har ställt in en fläkt inne hos honom så jag hoppas det hjälper lite grann.

I övrigt händer det inte speciellt mycket, vi tar det lugnt och bara njuter. Tror vi satsar på att åka hem till Dorotea nästa helg men eftersom jag jobbar så blir det ju bara fredag till söndag. Men eventuellt så stanna T och Lukas en vecka och jag får leva singelliv här hemma. Kommer nog kännas grymt konstigt att vara utan dom en vecka men jag tror jag klarar mig!



Lukas gillar att slappa och mysa och slänger gärna upp fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback