Missade igår

Igår var det exakt 1 år sedan som jag låg på operationsbordet och blev skuren i. Ha ha ha! Det är alltså 1år sedan jag opererade bort min gallblåsa och jag slipper nu ha ont!
Den operationen var utan tvekan det värsta jag gjort i hela mitt liv och jag hoppas jag slipper fler operationer. Men samtidigt är jag grymt tacksam att dom valde att operera för att ha ett gallstensanfall är bland det ondaste man kan ha

Minns faktiskt operationen som om det vore igår, fick gå med en slang fasttejpad på magen i två veckor och det har ju satt sina minnen. Tyvärr tog jag faktiskt inte några kort på det men har ju ett fint ärr på magen som minne och bevis. Så skulle ni hamna i situationen att få ett gallstensanfall så var inte rädd att åka in till sjukhuset, hjälp finns att få och ta emot den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback