Dagen har snart gått

och det har varit en riktigt toppendag.  Blev en långpromenad med Malin och William och jag som var bombis på att Lukas skulle somna när vi började gå hade helt fel. Efter vi gått över en timme så somnade han när vi kom fram till Malins hus! Han fick då sova ute så gick jag in och fikade och pratade. Alltid lika roligt att få prata med Malin, hennes William är fyra dagar äldre än Lukas så det är toppen att kunna prata med någon som är i samma sits. Och hennes lilla pojke är ett riktigt charmtroll och gissa om jag blev förvånad när jag fick se att killen har börjat gå! Där ligger vi i lä, måste nog hårdträna Lukas nu. Ha ha ha!

Men nu är det chokladpudding och Lets Dance som gäller. Och jag har inte sett alla paren än men utan tvekan så är Magnus Samuelsson min klara favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback