Äntligen fredag

och det ska bli riktigt skönt med helg. Dagen har vi spenderat tillsammans med William med mamma Malin och Albin med mamma Sara. Först en lång promenad och sedan en lång fika och lek här hemma. Alltid lika roligt att umgås med dom tjejerna och vi borde göra det oftare faktiskt.

Nu sover Lukas och vi har Lets Dance på. Men jag borde ta och måla lite lister i hallen och så har jag ju ett överfullt och stökigt kontor som måste städas innan dopet så vi kan ställa in en säng där inne. Och jag skämtar inte när jag säger att det är så fullt att det inte går att gå in där. Det är proppat!

Men nu ska jag nog ta och äta en bit av världens godaste kladdkaka!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du har ju varit med och vet ju vad det handlar om, det är så knepigt att man inte riktigt kan släppa, han vill jag aldrig mer se helst men jag saknar allt det andra så himla mycket. Alla minnen man har som helt plötsligt fått en annan karaktär, ni har ju iaf lite kontakt med folket, men jag har liksom tappat allt därifrån... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback