Soligt men kallt!

När vi vaknade imorse visade termometern -20 vilket jag tycker är för kallt! Men det har blivit varmare och varmare och nu på eftermiddagen lyste solen så härligt att Evelina ringde och bjöd oss på fika ute i snön. På med alla kläder och iväg och det var riktigt mysigt. Lukas blev dock rastlös fort men en pulktur löste det. Varm choklad med vispgrädde och ostmackor blev vi bjudna på och Lukas var mer än nöjd.
Han slocknade på högst en minut när vi kom hem och han var riktigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Bea

Postat av: Bea

Hej!



Ja, det är kallt på dagarna nu, men vackert med sol! Jag ber om ursäkt att vi är sena att tala om att vi tyvärr inte kan komma. =(

Då vi båda snart är utan jobb, så får man spara på allt. Och sen är det ju rätt många som ska sova hos er... =) Det blir riktigt fullt hus! ;)

Vi har ju gjort ett nytt tv-rum, och försöker få barnen att inte fika i soffan, så nu måste jag inskaffa två små barnfåtöljer till dom. Så jag tänkte höra med dig om du har tid och lust att inhandla dom åt mig på IKEA?... =/

(POÄNG, 2 st a´199:-)

Men bara om du har tid, och ska till birsta själv.

Kanske jag kan fråga Ida om hon kan frakta hem dom åt mig?... För visst skulle dom komma?

Nä, nu ska jag vika tvätt....blä!

Kram

2009-02-03 @ 08:14:52
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Grannen mitt emot: Marie

Hej Jenny!

Vill bara meddela att jag länkaqr till din blogg nu från min. Hoppas att det är OK och att du blir glad :-)

Sköt om dig!

Här mitt emot är det väldigt förkylt.

Jag ska dock åka till Tonhallen i kväll på kurs Mera Självkänsla med Mia Törnblom. Ska bli kul, men hade velat vara frisk då.

Hör av mig till dig senare då vi är friska. Sonen B. är hemma och har ont i örat.

Lägg gärna till en E-mailadress om man behöver kontakta dig, i annat ärende än kommentar på själva bloggnmeddelandet. Ska försöka göra så själv.

Ja, ser på termometern att det är kallt, men håller mig inne. :-)

Kram Marie

2009-02-03 @ 11:45:13
URL: http://rullstolsmorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback