Jag är trööööööt

Jag är enormt trött idag och det beror på att Lukas inte ville sova inatt. Han hostade en hel del och helt plötsligt ville han leka. Vet inte vad klockan var när han började men vid halv fyra fick han lite välling och så bytte vi rum. Han fortsatte leka och kröp ut i hallen och tillbaka till sängen bra många gånger. Minns inte att han somnade men vaknade vid tjugo i sju när T gick upp för att fara på jobbet. Och tyvärr vaknade även Lukas så han sov nog bara två timmar. Håller nog ut honom en stund så han sover ordentligt sedan för jag vill att han ska vara pigg i eftermiddag för då ska vi på lunch hos Ulrika och sötaste lilla Kajsa!

Men nu blir det snart en sväng till apoteket för lite råd om hostmedicin!



Lukas är oförskämt morgonpigg och sitter här och tuggar på en kabel. Och nu syns hans sår

Kommentarer
Postat av: Ida

Tvättkorgarna blev perfekt, säg till om jag ska sätta över pengarna eller ta det nästa gång vi ses? Ja att de ramlar och slår sig får man nog bara vänja sig vid, Neo springer in i allt, han tittar ofta bakåt när han springer iväg och jag vet inte hur många gånger han ex. har sprungit in i dörrkarmarna (men nu börjar han faktiskt bli lite mer försiktig) :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback