Dopfikat

Dopfikat gick jättebra. Jag hade bestämt att vi inte skulle göra smörgåstårta utan vi bakade bröd istället och hade skinka, ost och grönsaker. Gott bröd blev det faktiskt.
Som kakor blev det världens godaste chokladkaka, det är en kladdkaka med kolakräm ovanpå och alla som smakar den säger att det är som godis. Eftersom jag ÄLSKAR morotskaka så blev det självklart en sådan och sedan hade min kära syster Eva gjort mazariner och mamma hade fixa några småkakor. Istället för tårtor bestämde vi oss för att göra bakelser och det kommer jag aldrig göra om. Vilket jobb det blev, när jag hade gjort hälften var jag på väg att slänga allt i golvet och gå därifrån. Men till slut var alla 40st gjorda och dom blev riktigt fina faktiskt!

        

Vi valde att inte öppna presenterna på festen. Jag ville först det men inte T och när sedan Lukas blev så trött och grinig var det skönt att vi inte hade gjort det där utan i lugn och ro hemma när han hade sovit ut. Men dagen bev enormt lyckad och vi är väldigt nöjda jag och T.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Men va stilig han var i sin klänning :)

Postat av: Evelinn

Kul att få se bilder från dopet! :D

2009-02-11 @ 13:01:13
Postat av: Nina

Va fin han är er lilla pins =)

2009-02-12 @ 11:27:38
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback