Dags att väcka Lukas

Lukas sover så skönt i våran säng men snart måste jag väcka honom. T spelar match ikväll och killen som bor här i Vattjom var inte med ikväll så därför måste jag och Lukas åka in och hämta honom. Har sagt att det går bra nu så länge Lukas är så pass liten men snart funkar det inte längre. Förrut så sov han trots att jag bar ut honom i bilen och sedan bar tillbaks honom men nu vaknar han när vi kommer hem och är vaken en bra stund.

Tror absolut inte att det går någon nöd på honom men känns jobbigt att behöva väcka lillgrabben. Men samtidigt tycker jag det är roligt att T spelar och ställer ju gärna upp för honom. Ja ja, får se vad vi gör i fortsättningen!

Men blir sängen så fort vi kommer hem så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback