Snabbvisit på jobbet

Blev en snabbvisit på jobbet idag. Trodde Lukas var helt frisk och tog tempen här hemma som visade på 37,0 och skickade då honom på dagis. Två timmar senare så ringer dom och säger att vi måste hämta honom för han har 38,4 i temp!
Snacka om ändringar där! Men självklart så åkte jag ju raka spåret hem och hämtade hem honom. Sötnosen var på hur bra humör som helst och sprang omkring och busade. Pratade lite med fröknarna och dom andra barnen och sedan for vi hem.

Så nu sitter vi här hemma, har lekt med brio-klossar och ätit lunch och nu sover grabben. Själv har jag som vanligt tagit mig en stooooor kopp kaffe och njuter av stillheten och tystnaden. Måste erkänna att jag blev inte ledsen över att få åka och hämta grabben, var inte ett dugg sugen på att arbeta idag men är man någonsin det? Får se om det blir jag eller T som är hemma imorgon men Lukas blir iallafall självklart hemma!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Han trivs på dagis? :)

Mysigt att vara hemma och rå om varann ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback