Helgen är över

Och årets kräftskiva blev toppen och riktigt lyckad. Tyvärr ville inte vädegudarna som vi utan det ösregnade hela, hela dagen. Men man gör ju det bästa av det man får och vi åkte in och spelade lite minigolf och annat inomhus.

Annars bestod helgen av mycket ätande men det är väl så det ska vara: Åt massor av kräftor, västerbottensostpaj och två olika sorters tunnbrödsrullar med skinka och räkor. GOTT!

Men tyvärr går tiden väldans fort och helgen sprang förbi. Alla har åkt hem och nu är det tyst här hemma. Ska nog lägga ut lite kort men idag när jag skulle sätta mig och titta igenom alla korten så finns det inte ett enda kort på kameran så något mystiskt har hänt. Blev riktigt arg när jag märkte det men inget att göra åt. Som tur är så tog ju svägerskan en massa kort med sin superkamera så jag får säkert låna därifrån!

Men nu sängen för jag är helt slut. Somnade efter tre inatt och upp vid halv åtta och har inte sovit något under dagen. Snark!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag lägger väl ut på facebook i morgon om jag hinner, då får du plocka därifrån :-) Från min blogg går det ju inte kopiera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback