Trötta torsdag

Lukas har börja vakna lite tidigare än vanligt och med det så menar jag att han stiger upp klockan 6! Försöker få honom i säng igen men det går inte. Och då har man ju inte så mycket att välja på än att kliva upp och göra morgon.
Här hemma fortsätter städandet och plockandet. Stoppet i avloppet är nu undanröjt och det är faktiskt skönt. Men tyvärr har det nog läckt en del vatten under bänken på golvet för en del av klickgolvet har "bångat" upp och det måste i nog fixa. Jag skulle skruva isär rören under diskbänken men insåg att det var ganska många delar så då tog jag fram kameran för att få en bild av hur det ser ut och så jag skulle slippa stå där efteråt med alla delar och få huvudvärk.



Vädret är iallafall toppen här hemma och det  är skönt för Lukas ÄLSKAR att vara ute och tar varje chans han får. Ska nog ut på tomten och vårstäda lite i helgen och se om lekparken har tinat upp för då blir det nog en promenad dit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback