stopp i avlopp - och motsatsen hos Lukas

Ja lite konstig mening men i köket är det stopp i avloppet och vet inte hur jag ska fixa det så jag väntar nog till T kommer hem och hjälper mig.
Den andra delen av rubriken syftar på Lukas som är dålig i magen och har varit det i några dagar. Det har resulterat i en rumpa så röd att han vill inte gå, sitta eller bli hållen i famnen. Fick gå ut från affären idag för han var så ledsen och bara grät och grät. Han ligger och sover sedan en timme tillbaka och jag hoppas han får sova länge för det behöver han. Jag tycker att han har magrat under dessa dagar så imorgon blir det en sväng till bvc för en viktkoll.

Annars så är det mest städning här hemma, min mor är städgalen och kan inte låta bli att grovstäda. Vilket jag inte har något emot men tycker väl inte att det är sådant hon ska göra när hon kommer och hälsar på. På fredag blir det nog lunch på någon kinarestaurang som tack för hjälpen!

Men nu blir det morotskaka som vi har bakat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback