Bidde ingen kyrka

Igår när Lukas somnat så vaknade han om och om igen och sov allmänt dåligt. Vid halv tolv vaknade han och gallskrek och var kokhet. Gav honom alvedon och efter en och en halv timme så somnade han tillslut. Vaknade dock imorse med feber igen och ville bara sitta i min famn och kramas. Och så har dagen i stort varit. Vi insåg att kyrkan var bara att glömma.
Han har haft mellan 40 och 41 men när jag gav honom en alvedon på eftermiddagen så gick det kanske tjugo minuter så var han sitt vanliga busiga jag. Helt galen och busig hela tiden. Men kände nu när han somnade att febern är på väg tillbaka så vi får se hur natten blir.

Så istället för kyrkan har vi vart ute och städat och inne och jobbat med hallen. Har varit toppenväder idag igen och min söta mamma har idag planterat om alla mina blomkrukor vilket var väldigt behövligt.

Nu tittar jag på tv men det finns inget bra att se på så det blir nog lite städning till och sedan sängs!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback