Fredag 19 september

Idag gör vi inte speciellt mycket, väntar på ett telefonsamtal men det verkar inte komma. Igår var vi dock och handlade och var på besök på mitt jobb. Det är roligt att träffa alla kollegor igen men jag saknar definitivt inte jobbet. Fick veta att det blir en fest den 22 oktober så jag ser fram emot det. Men man får se hur länge man kan vara där för det är på en onsdag. Och själva festen börjar mitt på dan (eventuellt) och jag har ju Lukas då. Men middagen ska jag ju förhoppningsvis hinna dit på. Men, men, vi får se

T har redan slutat jobba, han har lektioner till klockan 10 på fredagar och har han inte en massa jobb att göra så slutar han då. Men han skulle jobba kvar idag så vi får se när han hör av sig.

Nej, nu ropar Lukas som vanligt på mig. Han har precis ätit lite gröt och han verkar rätt så nöjd nu faktiskt. Men det tar lång tid för honom att lära sig äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback