Kall tisdag

När vi vaknade i morse visade termometern minus 4 grader, nu är vinter på väg! Det är så fint ute på morgonen nu, allt lyser vitt och solen skiner så det glänser ute. Men nackdelen med detta är halkan, jag och Lukas skjutsade in T till jobbet i morse och när vi åkte tillbaka körde vi förbi en bil som låg upp och ner i diket! Aj, aj, aj, vinterdäcken måste nog på snart, T får nog göra det ikväll.

Idag har vi inte så mycket planer, ska ut på Birsta och träffa min syster och systerdotter. Skulle behöva shoppa lite nytt till mig själv faktiskt. Precis innan Lukas föddes skulle jag ut och köpa nytt smink men jag hann inte och tror ni jag har gjort det än? nej, inte jag inte. Jag blev en sån där klassisk mamma som inte orkar sminka mig, sätter upp håret i en hästsvans och köper bara saker till barnet! Ha, ha, ha ! Nä, inte riktigt men har blivit dålig på att köpa nytt smink så en ny mascara MÅSTE nog inköpas idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback