Fredag kväll

och vi har inte gjort så mycket annat än bara myst jag och Lukas. Varför det bara är vi som har myst är för att T är på personalfest i kväll. Lukas är ju som jag skrev tidigare lite halvsjuk och kanske var det därför han var vaken till kvart i tio ikväll? Inte speciellt gnällig men ska röra och åla omkring HELA TIDEN, man får ju träningsvärk av att försöka hålla i honom.
Så här såg han ut för ca 1 timme sedan, nerbäddad i soffan bredvid mig, tittandes på IDOL.



Nu ser han dock äntligen ut så här:



Varför han sover i soffan är för att jag ska åka och hämta T i natt när festen är över och då bär jag ut Lukas i bilen. Kan verka jobbigt tycker en del, men jag anser att så länge Lukas är så pass liten att det inte är några problem så kan jag faktiskt åka och hämta T när han vill hitta på något. Det händer ju inte jätteofta (förutom nästan varje tisdag när han spelar volleyboll) men som sagt, det kommer komma en tid då vi inte kan göra så längre så vi passar på nu.

Bloggen krånglade förrut så det är därför det är två inlägg om glöggen, trodde jag tog bort ett men inte det och nu får jag inte bort det! Men men, glögg är ju inte fy skam va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback