Förkyld

jepp, förkyld är man och jag är inte nöjd med det. Hatar att känna mig så här krasslig men vad kan man göra åt det? I morse vid nio hade Lukas nått den gräns han har på morgonen och ville då sova. Jag gick då in med honom och la mig jag med och när vi vaknade nästa gång var klockan kvart i elva! Så Lukas tog i och sov ordentligt och det är jag tacksam för!

Dagen har spenderats med lite av varje, vi har bara plockat här hemma och T har tyvärr inte gjort så mycket i hallen som jag skulle ha velat. Vi for till Erik och Evelina en sväng och grillade lite korv men sedan har vi varit hemma.

Nu har Lukas äntligen sovit och jag tror jag ska joina honom snart, är helt slut.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag vill lägga upp kort nu genast, men Danne tycker vi ska vänta tills det blir klart ;) Och det lät smart, så jag ska försöka vänta:)





Förrresten, era målningar på dörrarna... Toalett, sovrumt, Lukas, Källare elller va de nu står. vart har du fått den idén ifrån? :)

Våra dörrar är så gamla och tråkiga, så vi tänkte kolla upp alternativ - billigare än att köpa nya ;D ...



Nu är det vinter, tills på torsdag... Hälsa, Kram!

Postat av: Linda T

Du får ta och sms ditt nr, så jag får tag i dig =)



Iaf, så ska jag ha ljusparty här hemma på torsdag kl 19. Har du lust att komma? Några vänner som vill följa med kanske?



Kram

2008-11-23 @ 19:34:33
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback