Trött, tröttare och tröttast

Känner som om jag går i dimma ibland. Sover väl okej på natten men vaknar säker 6-7 gånger och har då ont i kroppen. Det är obehagligt att vända på sig och allmänt jobbigt.

Jag mår faktiskt toppen i övrigt så jag klagar inte men tröttheten gör att man blir lite kinkig! Nä, lutar nog mot att sluta jobba om en vecka. Men jag hinner alltid ändra mig!

Var hos bm idag igen, allt fortfarande bra. Och hon tyckte verkligen jag skulle sluta jobba nästa vecka och ta påsklov och åka hem!

ska på tjejmiddag i helgen, vi ska ut på en restaurang som heter Saffran och äta Tapas. Har aldrig gjort det så det ska bli skoj. Den STORA nackdelen är att jag missar melodifestivalen - känns inte roligt men kan ju inte missa middag med tjejerna på jobbet när jag ska gå hem nästa vecka!

nä nu skriver magen efter lunch !

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag åker hem med syrran och compani, det blir full bil hem ;D...

Längtar grymt till snön och mamma och pappa och evelinn nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback