Helgen är över

Ännu en helg är över men jag måste säga att man inte riktigt tänker på att det är jobbig måndag imorgon med tanke på att både jag och T är hemma.
Vi har tapetserat klart och nu är det bara städning kvar, måste köpa golv också men får se när vi tar oss råd till det. Man vill ju jämna ut kostnaderna så det inte blir så dyrt på en gång.

I helgen har vi varit och Erik och Evelina. Dom hade besök hemifrån och från stockholm så vi var där och pratade och hade det mysigt och sjöng lite till två trubadurer. Den ena var en kille som heter Ingemar och han har en liten dotter som heter Wilma och hon är 5 månader. Han sa att Lukas nästan är lika stor som henne! Får väl se om 2 veckor för då kommer vi få se henne.

I nästan en vecka nu har Lukas somnat runt 22-23. Jag går inte runt med honom utan han får sitta i mitt knä tills han somnar och då har jag lagt in honom. Han vaknar då till 2 gånger men ger man honom nappen och rör honom på huvudet så somnar han om. Och vaknar gör han först vid ca 3 då han vill äta! Snacka om underbart och jag hoppas det håller i sig. Inatt vaknade han inte förrän vid halv 6 och ville ha mat, snacka om att man vart förvånad.
Det är även skönt att han sover i sin egen säng. Han brukar faktiskt så ligga kvar i vår säng efter jag har matat honom men från början sover han i sin säng.

Nä, ska nog ta en kopp te och se på tv nu!

Kommentarer
Postat av: Bea

Men va duktiga ni är!! Spännande att se hur det blir! =) Här räknar vi ner för avresan till Stockholm! Ska bli så skönt och kul att träffa familjen! Blir så glad när du sätter ut bilder på Lukas, dom växer så fort, så det är skönt att se lite utveckling... ;)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback