Aj, aj, aj, aj

tror att jag eventuellt har börjat känna av foglossningar. Är inte säker på hur det ska känna men jag tror att det är det. Kan inte promenera och idag har det gjort ont hela dagen. Ska ta det lite lugnt nu och på torsdag ska jag ju till barnmorskan så jag kan fråga då.

Hoppas bara att det inte blir värre, men man har ju ingen aning. Jag ska väl inte klaga heller för jag har ju haft det väldigt lätt hittils. Men men, bara att hålla tummarna och ta det lugnt.

tar en lat-kväll ikväll tror jag. Vill bara ta det lugnt. Hämtade ut en gratis-box från Babyproffsen i lördags. Man fick bland annat en blöjhink och lite annat smått och gott. Bland annat en dvd barnet i och utanför magen. Tror jag iallafall att den handlar om. Ska nog titta på den och sedan blir det en tidig kväll.

Har föresten fått barnvagnen och bilbarnsstolen i helgen. Ida hade med sig dom. Vilker tur att man har en svägerska som man kan låna saker av. Det är ju en hel del saker kvar som ska fixas (sängen tex) men vi har fixat en del saker så jag är nöjd. Lillskiten är ju ändå inte här förrän om nästan 3 månader så jag tar det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback