Schlager - Delfinal 3

Ja, vad kan man säga? Är grymt besviken på årets melodifestival, fattar inte hur dom ansvariga tänker egentligen. Delfinal 3 var nog den sämsta delfinalen hittils. Måste dock säga att BWO och Caracola borde ha gått vidare, jag HATAR verkligen BWO och tycker inte att dom ska gå vidare men men den dåliga kvaliten på resten av låtarna så var den en av dom bästa igår.

Jag var inte den enda som hörde på en gång att BWO "stulit" bitar av andra låtar. Hörde ni inte det? Om jag säger LIlli och Sussi - Ring my bell? Ja ja, smaken är som baken och tur är väl det.

Håller mitt hopp till nästa vecka då både Linda Bengtzing och Charlotte Perelli är med, det kan ju knappast vara dåligt - eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback