Sankta Lucia

Ja idag är det Lucia och jag och Lukas gick upp för att se på tv. Lukas tittade faktiskt väldigt mycket på tv, men det var nog speciellt musiken som fick honom att haja till. Han älskar ju musik och nu sjöng dom ju hela tiden!

Igår var det jättemysigt hos min kompis Jenny, vi åt kinamat (yes, min favvo) och satt och pratade och drack lite glögg. Åkte hem strax efter åtta för då började Lukas bli trött. Men det var riktigt jobbigt att köra bil inne i stan, det har kommit jättemycket snö och det var nästan plusgrader så det blev en enda sörja. Men här hemma var det fyra minus så här var det inte så jobbigt. Idag är det dock 12 minus och det är mindre roligt. Ska åka till Erik och Evelina och grilla lite mitt på dan så jag hoppas verkligen att det inte blir kallare!

Och det går framåt i hallen, T jobbade på när vi var borta i går så nu är det inte så länge kvar tills vi iallafall har ett golv att gå på! Långt bort till färdigt resultat snart men ändå.

ja ja, ska nog ta och leka lite med Lukas. Just nu virvlar han runt i gåstolen och småstudsar i den.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hopp Jenny! Nina här. Shit så stor grabben eran hunnit bli. Man hänger ju inte alls med i svängarna! Hoppas allt är bra med er alla tre. ha en fortsatt trevlig helg!

Postat av: Nina

Den 1:a februari går tiden ut, och jag hoppas verkligen inte att jag måste gå över tiden. Är nog jobbigt nu. Har så fruktansvärt ont så jag kan ju inte gå! Längtar jätte mycket efter pyret och vi är så himla nyfikna på va de är som boxar runt i min mage :-) Tiden går skrämmande fort. Tänk att Melvin går i ettan redan. Tyckte ju att jag nyss fick han. Ha en bra dag. Kram kram

2008-12-15 @ 12:20:12
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback