Julen närmar sig

och det är inte länge kvar tills tomten kommer, har ni alla varit snälla?

Längtar som en tok till jul och speciellt julmaten! Ska åka med mamma och storasyster till Strömsund imorgon och göra lite julhandel. Ska på bla Dollarstore så man får se vad som hittas där. Lukas får stanna hemma med pappa och det hade han fått göra än fast han hade varit helt frisk. Känns skönt att slippa tänka på att man måste hitta någonstans att äta lunch vid rätt tid.

Får se om vi åker ut till Bergbacka efter vi har varit där, är ju lite julpyssel som måste fixas faktiskt och man vill ju börja. Har börjat på ritningarna till årets pepparkakshus, är alltid lika roligt att fundera ut vad man vill hitta på. Vill inte göra samma sak jämt utan försöker förnya från år till år. Och så måste ju granen hämtas och lite annat också.

men men, nu håller jag bara tummarna för att Lukas får fortsätta må bra. Natten var inte speciellt rolig för han ville inte sova alls och låg bara och ålade och skrek och var ledsen. Fick vagga honom i famnen för att han skulle somna men efter 40 minuter vaknade han och då var det bara att börja om. Så jag hoppas han får sova inatt för då får ju även jag sova!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

jag känner att jag varit grymt snäll och borde få alla julpaket i hela världen! ;)



God Jul Jenny och hälsa Ted & lilleman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback