Ved, ved och åter ved

Vi har varit iväg och köpt lite ved ikväll. Det börjar ju bli lite kallt så det ska bli skönt att kunna elda upp värmen. Jordvärmen är ju inte riktigt installerad än och vi har lyckats sälja pelletsbrännaren så därför var vi tvungen att skaffa lite ved. Fick köra i två omgångar och nu är T ute och håller på att stapla det sista.

Idag har det regnat så vi har inte gjort så mycket, ska ringa till en tjej i mammagruppen imorgon tror jag så jag hoppas det blir fint väder så vi kan promenera lite.

Lukas har varit lite gnällig idag, tror att magen spökar lite. Hatar när han är ledsen eftersom man inte vet varför och man känner sig så hjälplös. Vill ju inte att älsklingen ska ha ont!

Ska packa lite imorgon för på fredag åker vi hemöver. T´s mormor fyller år så vi ska hem och fira henne. Är alltid lika drygt att köra hem för det tar 3 timmar men jag längtar hem så det ska bli skoj. Ska försöka hinna träffa kusin Bea med familj för hennes storebror, tillika min kusin Björn är hemma och hälsar på.

Och min kusin Brittis väntar en liten och på måndag tror jag tiden går ut. Ååå vad jag längtar tills dom får sitt lilla underverk, undrar om det blir en flicka eller en pojke?

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, jag väntar ju bara på samtalet att jag har blivit moster!! =) Är ju såå spännande!

Hoppas vi hinner ses!! KRAM favvo-kusse!! ;)

Postat av: Brittis

Roligt om vi hinner träffas! Och ja, hoppas att den lill* vill komma ut snart. Jag längtar verkligen! (Det är det flera som gör ;))

2008-08-28 @ 12:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback