På bättringsvägen

Håller sakta med säkert på att bli en människa igen. Mådde ju ganska bra på torsdagskvällen förrutom att det gjorde lite ont i såret. Men när jag vaknade upp på fredagen hade jag världens huvudvärk som satt kvar fram tills söndag eftermiddag! Det var nog det jävligaste jag varit med om i hela mitt liv, kunde bara ligga och titta in i en kudde för gjorde jag något att spydde jag nästan!

Så jag stod inte ut längre vid söndag eftermiddag och min riddare i nöden Erik åkte och köpte Treo åt mig och Hallelulja så försvann huvudvärken! Var ju dock rätt så mör i kroppen och hade inte mycket till energi i mig. Det jag ätit på en vecka är ju vad man normalt brukar äta på en dag (förutom droppen på sjukhuset.

Mår iallafall bättre nu så vi försökte oss på veckans handling. Gick faktiskt bra men vart fort trött och har ont i såret nu. Man måste känna sina begränsningar. Igår började det grävas jordvärme här ute så snart är gräsmattan ett minne blott men det ska bli skönt när det är klart.

Längtar även tills jag kan ta upp Lukas och pussa och gosa på honom. Nu kan jag inte lyfta honom och han kan bara sitta still i knät. Jag kan amma honom på ett bröst men kan inte lyfta honom dit så T måste hjälpa oss. Men jag vet ju att det är tillfälligt så det gör inte så mycket!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt iaf att det känns bättre. Du när du har tid och ork skulle du kunna skicka mig några bilder från Furuvik när Neo var inne hos killingarna? Jag hade inte kameran med dit in.

Postat av: Bea

Va skönt att höra att du är på bättringsvägen! Sådan där huvudvärk hade jag efter jag fött Tilda... Sablar vad ont det gjorde, kunde inte ens ligga på en kudde... Dom sa på lassarettet att det nog hade med bedövningen...

Skönt att ni snart får jordvärme, det är sååå lättsamt och skönt! ;)

Sköt om er så får vi höras! Och snart syns vi väl?

KRAM

2008-08-05 @ 08:55:45
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Krya på dig!! Kram

2008-08-05 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback