Vecka 17

Vecka 17 nu och allt fortsätter som vanligt. Hade en diskussion på jobbet om när man ska börja handla saker. Vi har inte handlat en enda sak ännu och Ted vill gärna vänta tills efter jul.
Vi hade även tänkt vänta tills efter jul med att tapetsera bäsens sovrum. Har inga tankar på att det kan hända något och att det är därför vi inte gör något men så länge jag inte har någon mage känns det nästan dumt att gå och kolla på möbler och andra barnsaker.

Vi får låna mycket av svägerskan Ida och det är suuuuper bra. Härligt att ha någon att få låna saker av och varken ted eller jag känner att vi vill köpa allting nytt. Det skulle ju bli svindyrt. Nä, begagnat är bra!

har precis städat huset, skönt att få det gjort innan helgen så jag slipper göra det på lördag. har inga planer än för helgen men vill inte ägna den åt dammsugning. Borde ta och baka något i helgen, alltid bra att ha något gott  frysen om det skulle komma oväntat besök!

Kommentarer
Postat av: sara

ja och här finns det säkert också saker så smånigom om ni vill låna!om ni får en tjej finns det kläder i masssssssssssssor=)kram sara
och ang att köpa saker...förstår att det känns konstigt om du inte har någon mage än...jag kunde inte hålla mig längre än till efter ultraljudet,då fiade jag med en mössa och små sockar=)så underbar tid i era liv nu...älskade att vara gravid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback