snart dags att bli blöt

snart dags för vattengympa, känns jobbig men efteråt brukar det kännas bra. Hoppas verkligen bara att det inte är lika varmt som förra veckan. Att träna i vatten som är 34,5 grader varmt är inte härligt utan snarare tortyr. Borde verkligen inte vara tillåtet att ha träningspass när det är så varmt, men det känns så dumt att inte träna när man har betalat för det.
Men Ted tyckte att jag skulle ta det lugnt, man vet ju inte hur bra eller dåligt det är. Så jag ska väl ta hans råd och ta det lite lugnt ikväll.

har bara jobbat en dag men längtar redan till helgen. Det är ju helgen man lever för. Fick veta idag att nästan hela kontoret har sökt ledigtdom två mellandagarna vid jul och hur stor chans har man då att få ledigt??? Jag vill verkligen vara ledig och kunna åka hem och träffa alla. Får man inte vara ledig dom dagarna då åker vi hem på fredag kväll eller lördag morgon och måste åka tillbaka på onsdag. Visst, ganska långledigt ändå men eftersom vi inte har den blekaste aning om vad vi ska göra på nyår känns det drygt att måsta vara kvar här.

nä, ska sluta fundera på det. Blir bara arg och irriterad. Måste peppa mig nu så jag orkar med träningen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi har inte heller några planer för nyår ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback