Vuxenpoäng!

ja, nu har jag oxå gjort detta test. Den har gått som en löpeld på jobbet så jag testar jag med!

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 21.1


Din ålder borde vara 39.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
För att se ditt poäng senare, spara
den här länken


Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.
--------------------------------------------------------------------
Testa du med? http://www.vuxenpoang.com/

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha jag har gjort den. Fick 29,1 har jag för mig så det passar ju min ålder fint. Jag förstår att du fick så högt =) hihi. Kram gumman.

2007-05-23 @ 20:42:43
Postat av: Sofi

haha min ålder borde vara 31.. känner mig otroligt vuxen just nu!
vi ses i morgon! och du, vi har fått med oss
benny! :) KRAM

Postat av: Lillzyrran

Jag ska alltså vara 40.3 år gammal....känns ju lite trist...måste nog ta å dricka några öl och ta kål på nån av mina krukväxter....)(

2007-05-24 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback