Godmorgon!

det är så härligt väder ute. Solen lyser och det är några minus ute, hoppas det håller i sig så man kan sitta ute i solen och få lite fräknar i helgen.

igår kväll var jag på Teds skola på Taco-kväll. Hans klass ordnade den och man fick komma och äta. Sedan hade dom uppträdanden och lotteri. Och vilket lotteri, dom har en Espressomaskin, presentkort på massage, brödrostar, kläder, klockor mm mm mm.

Jag blev så mätt att man rullade fram, men det var sååååå gott. Skulle kunna äta tacos flera gånger i veckan egentligen, men för mig är det helgmat så jag tänker spara det till helger!

just ju längtar jag egentligen bara till påsk. Jag vill hem och träffa alla.

i helgen ska vi ut och köpa lite jord och fröer. ska börja min karriär som trädgårdsmästare i helgen. Men vilka grönsaker ska man ha? Tomater och gurka är självklart, jag tycker inte om tomater men jag gillar lukten av dom. Det blir ted som får äta dom.
Och så vill jag ha en massa örter, det luktar ju så gott. Mynta = Mojito !!!!!!

ska jobba lite nu, men det  är väldigt lugnt på telefonen idag så jag återkommer nog troligen :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja kom hit och gosa med skrikungen ni :) Nu är det slut på att lata sig i soffan :P Har lagt bud på en bärsele på Tradera, är som lite jobbigt att bära på han och inte kunna göra nåt annat. Kram kram

Postat av: Ida

Vi vet inte, kan vara kolik, han är väldigt grinig/skrikig på eftermiddagarna. Ja jag fick bärselen för 171kr. Mormor hade bakat smörgåstårta :)

2007-03-23 @ 20:40:11
URL: http://www.idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback