Glad Midsommar

image84

hoppas alla får en trevlig dag, här skiner solen så jag hoppas det blir en varm och fortsatt solig dag.
Jag vaknade klockan 8 och bestämde mig för att vara duktig så jag har just varit uteoch sprungit i 45 minuter. Lite motion kan ju vara bra när man ska smälla i sig sill och annat.

Vi har inga planer för idag, får se vad vi hittar på. Nu har jag 1 vecka kvar och sedan väntar 4 veckors semester. Hallelulja!

Ted ville nog göra en midsommar stång men jag tycker det lät jobbigt. Jag nöjer mig nog med en krans. Lite midsommarfin vill man ju ändå vara. Men nu ska jag äta frukost ute i solen och sedan ska jag nog ut och jobba lite i trädgårn!

Hoppas ni får äta många jordgubbar, det är då min plan för idag!
image85

Kommentarer
Postat av: Vanja

Wieeee. HAft en bra midsommar? Den i fatmomakke var då kanoners ;D.... wiiiie.
Men ja, jag är i klimpen och drygar. Ska vara lite flitigare och kolla efter jobb nu.. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback